Tema: Re: Norvegija?
Autorius: Egis
Data: 2012-06-07 21:17:17
man panasiai buvo. pravaziavau policijos posta, kuris demonstratyviai
prie radaro (ant statyvo) kazka krapstesi, o uz puskilometrio jau
stovejo kitas postas ir su tokiu paciu radaru jau saude.

o del baudu tai net ir nezinau... as bijociau rizikuot, nes brolis
vazineja masina su lietuviskais numeriais, bet mokesciai uz kelius ir
ivaziavima i miesto centra pastoviai ateina Lietuvos adresu, tik spek
moket....

            _
      |___/