Tema: Re: Norvegija?
Autorius: Anfora
Data: 2012-06-07 21:57:16
nu, jei pinigai nebrangus kaip atminimas, tai galima bijot :)
del mokesciu uz kelius irgi grynai nuo poziurio ir sazines lygio priklauso,
bo su tais popieriais uz kelius irgi galima subine sluostytis. aisku,
norvegai juos siuncia, kai kurie lietuviai susimoka ir ramiai gyvena, kai
kurie nesusimoka ir irgi ramiai gyvena. esme, kad Norge nera ES nare ir
sitie dalykai dar nera normaliai sureguliuoti.

"Egis"  wrote in message news:jqqr7d$n2b$1@trimpas.omnitel.net...

man panasiai buvo. pravaziavau policijos posta, kuris demonstratyviai
prie radaro (ant statyvo) kazka krapstesi, o uz puskilometrio jau
stovejo kitas postas ir su tokiu paciu radaru jau saude.

o del baudu tai net ir nezinau... as bijociau rizikuot, nes brolis
vazineja masina su lietuviskais numeriais, bet mokesciai uz kelius ir
ivaziavima i miesto centra pastoviai ateina Lietuvos adresu, tik spek
moket....

            _
      |___/