Tema: Re: kuriasi/nesikuria - paburkit
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-05-23 08:08:27
Vat ta ir padariau vakar, tiesa kolkas tik CDI kontaktus, prisikta gerokai
buvo. Pasisukinejau aplink rajona, uzgesindamas/uzvesdamas - viskas ok :/
Lauksiu kol vel islys ciudas ir kitus kontaktus klibinsiu. Tiesa, jeigu butu
problemos su babina/zvaklaidziais, tai bedos butu netik su vedimusi, bet ir
apsikritai su variklio darbu - gestu, trukciotu ir panasiai (cia is
patikrties su masina kalbu), o dabar gi vaziuojant, ar vedant salta viskas
ok, nei trukciojimo, nei gesimu ant laisvu. Tiesa dirba nelygiai, apsukos
vos vos sokineja, bet cia manau del to, kad karbai bbz kada sinchrionizuoti.

"Didzkis"  wrote in message news:jpg2sf$js4$1@trimpas.omnitel.net...

Pertikrink kontaktus nuo generatoriaus, akumo, iki CDI ir babinų su žvakėm.

Čia pigiausia neskaitant alaus ką gali pats padaryt.