Tema: Re: kuriasi/nesikuria - paburkit
Autorius: dpi
Data: 2012-05-22 18:03:00
O kaip pas tave suka starteris siaip? Greitai ar letai.
http://www.youtube.com/watch?v=L3-CyHOgBJA
http://www.youtube.com/watch?v=nz3msqZsltg

Pas mane buvo problema su paciu starteriu, kad jis letai sukdavo. Ir taip gaudavosi, kad pasilus dar truputi suprastedavo ir nebegriebdavo. Bet cia irgi aiskiai girdisi kaip suka varikli. Po truputi ta problema man stiprejo, kol visai nebeuzvesdavau, tada perrinkau starteri ir liuks. Jei letai suka, irgi nemazai galimu gedimu variantu.