Tema: Re: kuriasi/nesikuria - paburkit
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-05-22 16:48:57
Turi omeny kazka panasaus i:
citata is forumo

"Laba dienaas prisijungiau prie banditu gerbeju ir iskart turiu problema su
banditu. As turiu bandit 1200 2005m irnegaliu uzkurti, starteris sukasi, bet
neuzkabina variklio. Gal kam jau taip yra buve?
2010 Birželio 24 20:58"

"Giedriau matomai bendiksas nusibaige, tiesa turejau ant vieno aparatuko
tokia beda.Uzdziuves buvo, neismesdavo dantracio.Tai imeciau i WD40 pamirkt
ir atsigavo.Kiek zinau zmogus su juo jau antri metai vazineja ir
nebepasikartojo beda.Svarbiausia uzstumus taviskis uzsikurtu
2010 Birželio 25 09:26 "
?

Del traukos, tai neturiu su kuo palygint, ant bako atsigules ~170 ismygau,
kaip suprantu turetu geriau vaziuot.
Kontaktus patikrinsiu.
Jeigu vistik varijantas, kad nesivedimo momentu jis uzsistumia, tai beda
gali but bendekse?

"Didzkis"  wrote in message news:jpg2sf$js4$1@trimpas.omnitel.net...

tuo momentu būtų galima pabandyt užstumti motiką.
Gal starterio sankaba nesusikabina.
Ar suziai paprastai neturi bėdų su šia vieta ?

O traukia gerai iki pat galo ? mažu kuro filtras koks.
Pertikrink kontaktus nuo generatoriaus, akumo, iki CDI ir babinų su žvakėm.

Čia pigiausia neskaitant alaus ką gali pats padaryt.