Tema: Re: kuriasi/nesikuria - paburkit
Autorius: Didzkis
Data: 2012-05-22 16:04:15
tuo momentu būtų galima pabandyt užstumti motiką.
Gal starterio sankaba nesusikabina.
Ar suziai paprastai neturi bėdų su šia vieta ?

O traukia gerai iki pat galo ? mažu kuro filtras koks.
Pertikrink kontaktus nuo generatoriaus, akumo, iki CDI ir babinų su žvakėm.

Čia pigiausia neskaitant alaus ką gali pats padaryt.