Tema: Re: yamaha wr450 vs wr250
Autorius: Liuc
Data: 2011-02-28 14:57:50
jo, gal tu nepirk kol kas. pabandyk pasiskolint ar siaip paprasyk, kad
kas duotu pravaziuot. bo i kubaturas ziuredamas bb ka suprasi. o
klausimas keistas "ar bus nevalitas po britvos". ne bl, nebus 450cc ir
litras. 1 kaushas ir 4, diaktas skirtas skraidyt ir sokinet ir daiktas
skirtas prilipt prie asfalto. cia ne tai, akd bb su pirstu lygint, cia
bl bb lygint su rasaliniu rasikliu.

bet kadangi ir mano nuomones niekas neklause, tai as einu su ukw ten
pat.