Tema: Re: yamaha wr450 vs wr250
Autorius: wundis
Data: 2011-02-23 09:35:08
nekreipiant demesio i kalbos darkyma visai geras klausimas.

siaip rekomenduociau imt didesnio darbinio turio sudabrydi nes i mazesnius
(o gal net ir 2t) noresis ziureti tik kai suprasi kas kaip bekeleje (dar
klausimas kokia bekele tave trauks ir ar isvis trauks). kai noresis
lengvesnio valdymo, lengvesnio moco, ilgiau vaziuot. o gal ir nesinores, ir
kaip tik imsi dairytis i 650ukus pushardzius.