Tema: Re: yamaha wr450 vs wr250
Autorius: Velnias
Data: 2011-02-22 23:46:47
'visai nevalit' jei ne ant asfalto tikrai nebus, greiciau atvirksciai. Nuo
berods 2007 pradejo eiti upgreidintas modelis su aliuminiu remu, atkreipk
demesi kai ziuresi. Nenusipirk is USA atvezto neregistruojamo uz brangiai -
kas liecia naujesnius WR'us daug tokiu variantu pasitaikydavo pas mus.
Taip pat nenusipirk uzdrozto, nes jam metai nelabai ka reiskia - jei buvo
naudojamas pagal paskirti, po tam tikro motovalandu kiekio laukia brangus
variklio ir pakabos remontas - tai yra normalus eksploatacinis reikalas,
tiesiog moco kaina pries remonta turi buti atitinkama. Todel geriau ieskoti
mazai nuvaziavusio uz brangiau, kas sumoje gaunasi pigiau negu prikelineti
lavona.
Geriausiai ieskok ebay.co.uk, nes dabar pas mus pasirinkimo nulis, o ten dar
pasitaiko neblogu variantu ziema.