Tema: Re: yamaha wr450 vs wr250
Autorius: Liuc
Data: 2011-02-23 16:31:42
"Visai nevalyt" po sporto bus. Bet visu pirma bus pilnas pampersas po
kiekvieno priekio ir galo slystelejimo. Wr250 bus mazai (kiek veliau).
Reiktu ziuret tada krosini YZF250.

Turiu WR400, jei nebutu senyvas, netureciau ne maziausio priekaisto.
Apart to, kad del stockines paskerstos duslerkos rekia ne taip piktai,
kaip noretusi. Ane Wundi?;)