Tema: Re: Gal kas S salma paskolint vln turite? :)
Autorius: M`BaubZ
Data: 2010-07-25 17:59:42
> nu tai uzhsidek ir pavazinek, ko gero nebereikalo normalus salmai kainuoja eiles >500eu
> bet jei px viskas- ok tada 5 zvaigzdutes- nesigincinu ok :DDDD

tai aš su juo ir važinėju. gal kiek triukšmingas, bet su kamštukais ok. nelabai rasoja,
nebent rudenį, kai šlapia, reikia dažniau stikliuką su muilu išsiplaut. aerodinamika iki 200
puse bb, apie jokius kaklo raumenis niekada negirdėjau, greičiau mano motas neina.

žodžiu nežinau, iš kur tu tas visas nesąmones trauki. čia gal karti patirtis su
aleksotiniais/senukinais šalmais? bet apie tokius me čia nekalbam.