Tema: Re: Gal kas S salma paskolint vln turite? :)
Autorius: VNO
Data: 2010-07-25 17:48:28
kiek as suprantu ir kai asrinkausi:
ziurejau kuo brangesni + vertinimus, pvz tu paciu UK saugumo testu.

del to saugumo testo - keista, bet ten yra saugesniu pigiu salmu, nei geru brandu geresniu.
bet matyt jie vertina tik tam tikrus smugius.

man pvz asmeniskai salmas be pin lock'o net su 5 * netiktu, nes su pasyvus saugumas blogas.
rasojantis stikliukas - viena didziausiu man problemu.

kiek kartu ir kas is cia esanciu zmoniu kale salbu i kelia nezinua, tikiuosi niekas.
bet kai varai ir rasoja salmas - tai eina tas na. :)

VNO