Tema: Re: Gal kas S salma paskolint vln turite? :)
Autorius: Spakainas
Data: 2010-07-24 22:35:48
Zhaltas kaip visad, tik garsiai rėkt tulike "užimta" tesugeba. Kalbos
maniera daugiau nei apgailėtina, tolerancijos apvalus nulis, savo
iškrypusias paniatkes bando visiem taikyt.
Jei taip labai domina mano moto patirtis (ką jau kažkelintam poste taip
su begaliniu įsitikinimu bandai teigt) tai galiu nudžiugint- jos nėra
labai daug, ketvirtas sezonas su 80 kw strytu, (neskaitant senų
sovietinių laikų).