Tema: Re: iPhone pirkimas
Autorius: ostapas
Data: 2021-01-19 09:23:53
Shipzee irgi duoda sandėlio adresą ir gali žaisti loterijoj "Gal prasmuksiu
be mokesčių". Kažkas minėjo, kad teoriškai taip gaunasi pigiau.

"Korke"  wrote in message news:ru4vip$sup$1@news.omnitel.net...

tik, kad pirmieji patys nuperka ir parveza be jokios pisliavos ir su
aiskia galutine kaina (kuria zinai pries pirkdamas), antrieji gi su mano
patirtimi, tik suteikia adresa US, pirkau pats, nei kiek muitinimas nei
ten visokie kiti pvm nezinojau, iki kol jau nupirktas daiktas situ
e-shop buvo pateiktas "muitinei ar kam ten" - ir tada supildzius
duomenis gauni muito/pvm/whatever mokescio dydi, kuri kaip ir turi
sumoket, nes atgal kelio tai nelabai yra.
Tai kazkaip nekazka cia palyginima prelegentas sovete. Nebent mano
patirties su eshopwedrop taip paseno...