Tema: Intune company portal
Autorius: Saulius
Data: 2021-03-18 16:00:10
   Sveikas groups (kol dar gyvuoji ;-) ),

   Turiu problemėlę su korporatyviniu apps'u Subjekte. Pirmadienį 
"nusikeikė" mano asmeniniame telefone, kad yra "compromisintas", ir 
neberodo korporatyvinio email ir teams. Pranešimas skamba, kad jam 
įtarimas dėl rootinto Android'o, bet aš šio device (Pixel 2XL) niekada 
nerootinau. Be to, iki pirmadienio viskas buvo Ok. Kas svarbiausia tarp 
sekmadienio ir pirmadienio nieko papildomo neinstaliavau. Gal buvau 
update paleidęs, bet tada greičiausiai pats "company portal" 
pasiupdatino ir nusprendė, kad mano telefonas "nebesaugus".

   Iš įmonės IT support'o eina pasiūlymas perinstaliuoti (kas buvo kelis 
kartus atlikta) ir (jei nesigauna) factory reset. Factory reset nematau 
didelės prasmės, nes nu subackupinsiu aš savo telefono duomenis, ir po 
jo atstatysiu. Ir tikriausiai gausis ta pati situacija, ir tik prarasiu 
laiką.

   Gal kas turi kokių patarimų, kaip pabandyti išspręsti problemą. 
Mačiau čia kadaise, kad kažkas pasakojo, kaip SmartID apgaudinėjo. Aišku 
ten jau buvo rootintas telefonas, ir aš pats to tikrai nenorėčiau 
daryti. Bet alternatyva turėti atskirą telefą, skirtą tik "company 
servisams" irgi nelabai viliojanti. Nelabai tikiuosi pagalbos, kuri 
suveiks - reikalas tikrai specifinis. Bet gal bus įdėjų. Nes negi 
neįmanoma nustatyti, koks konkrečiai apps'as ar setting'as užkliuvo tam 
gaidžiui?

   Tiesa, esu įsijungęs developer funkcijas. Gal tas "company portal" 
dėl jų pyksta po update. Bet kažkaip abejoju, nes iki tol veikė...

   Sorry už ilgą laišką, ;-)
   Saulius