Tema: Re: iPhone pirkimas
Autorius: bat0nas
Data: 2021-01-18 14:35:40
On 1/17/21 5:18 PM, Zyza wrote:
> (Ne man) prireikė iphono, bet panašu man bus pavesta užduotis
> suorganizuot. Kur žmonės dažniausiai perka, kad nepermokėt? Reikia tik
> naujo 12 Pro, kol kas matau pigiausia per ~shipzee.

Prieš keletą savaičių pirkau 12 Pro.

iDeal - neturi ir pirkimas pagal išankstinę rezervaciją su neaiškiu
tiekimo grafiku.

Shipzee - nebuvo absoliučiai jokio noro prasidėti su "jau jau tuoj
beveik dar truputi ir jau tuoj tuoj siunta bus paruošta".

Mob. paslaugų operatoriai - pristatymas mažiausiai 2 savaitės.

Jei yra noras sutaupyta tuos keletą € ir prasidėti su pristatymo
marazmais - tada taip.

Aš paėmiau iš žinomos e.parduotuvės, kuri turėjo sandėlyje.