Tema: Re: iPhone pirkimas
Autorius: Korke
Data: 2021-01-18 23:49:02
ane? taip atejau pas juos is gatves, sakau, as is uab "birute ir Ko",
parduokit man NET viena aifona, ir blet ziurekit sukos, kad kaina butu
ne kaip salone? Kazkaip nemanau...
Ar cia pasigirt norejai, kad dyrpi ymonei, kuri daug perka is ten ir del
to neva gali sau priglaust koki uz geresne kaina? nors nei bandei nei ka
pats, bet pasneket megsti
Nes butent toki vaizda susidarau is tokiu"gudriu ir issamiu dvieju
zodziu atsakymo" i normalu zmogaus klausima.