Tema: Re: iPhone 5 iš Belgijos
Autorius: Bronco
Data: 2012-10-06 20:45:26
On 2012-10-06 19:35, padugne wrote:
> On Sat, 06 Oct 2012 19:27:54 +0200, Bronco wrote:
>

> Tai palik tam rusui sprest. Jie gi senai specializuojasi iphone tempimu
> is uzsieniaus, ten jau senai sukasi kruvos belgisku/prancuzisku/etc
> iphonu ir ju webe turbut garantuotai rasi N+1 howto.

Tai jis domisi pats tuo reikalu, tiesiog, pabandžiau ir aš savo ruožtu
pračekint situaciją njusuose ir jam padėt su apsisprendimu. O Maskvoje
sakė tų iPhonų kol kas beprotiškos kainos. Mano manymu, jos ir šiaip
beprotiškos, o kai jos tampa beprotiškos Maskvos supratimu, tai mūsų
supratimu jos tada ten kosminės :)