Tema: Re: iPhone 5 i
Autorius: padugne
Data: 2012-10-06 12:17:59
On Sat, 06 Oct 2012 03:14:53 +0200, Bronco wrote:

> Ar jūs tikrai skaitėte mano pirmą post'ą, kuriame yra aiškiai išdėstytas
> klausimas ir paaiškinta kodėl jis kilo būtent tokioje formoje? Nes jau
> kelintas žmogus komentuoja klausimą, kurį net tingėjo perskaityti
> įdėmiai.

As idemiai perskaiciau. Ir parasiau kad tavo "risimo" interpretacija yra
gana "isradinga".

> Aš irgi galiu pasamprotauti prie alaus bokalo, jog jis turėtų dirbti,
> nes nerištas ir bla bla bla, bet ar pats esi išbandęs? O gal gali
> garantuoti, jog jis veiks už Belgijos ribų ir atsakai už bazarą? :) Nes
> klausimo esmė ir buvo, kad atsilieptų kas nors jau išbandęs ir
> patvirtintų ar paneigtų internete plaukiojančią info apie Apple paspęstą
> zapadlo užsieniečiams, įsigijusiems "nerištus" iPhonus Belgijoje.

Tai "neristus" ar neristus? Galiu paklaust kolegu jei nepamirsiu, pora
yra belgai ir turi belgiskus iphone.

> Kadangi Belgijos teisinė jurisdikcija neperžengia Belgijos teritorijos
> ribų, todėl Apple puikiausiai gali pagamint aparatus, kurie belgams leis
> keliauti po visus Belgijos provaiderius skersai ir išilgai, bet kitų
> šalių piliečiams jie nerišto iPhono pardavinėt nėra įsipareigoję jokia

"Nerishimo" savoka taip pat be kita ko reiskia, kad belgas nuvaziaves
paatostogaut ar pas gimines i ispanija ten gali isidet ispaniska SIM
korta. Arba paskolint aparata i svecius atvaziavusiam ispanui su jo sim
korta. Jei ne, tada telefonas yra ristas ir netgi labai patenka po
belgiska jurisdikcija.

> forma. Kol kas ES reglamento dėl telefonų pririšimo uždraudimo ES nėra,
> todėl šiuo klausimu "visi šoka kaip moka". O žinant obuolių kompanijos
> pomėgius viską ribot, toks zapadlo yra tikrai galimas ir mano klausimas
> nėra visai be pagrindo.

Visi sitie gandai atsirado ne del SIM kortu rishimo, o del itjunzu
"aktyvavimo" pirma karta ijungus telefona.
3GS laikais reikejo turet "belgiska" itjunzu akaunta. Arba bent jau
perstatyt kompo regiono settingsus i belgiskus, t.y. net ir nebunant
belgijoje nesunkiai apeinama.

Bet man rodos jie tuos zaidimus kazkada baige. kadangi nuo ios5 itjunzu
apskritai nebereikia, tai kaip ir nebelieka problemos.

--
kthxbai.