Tema: Re: iPhone 5 iš Belgijos
Autorius: silentwatcher
Data: 2012-10-06 08:43:58
O kokią naudą gautų Apple pardavinėdama tokius specialiai rištus
telefonus? Čia labiau įžvelgčiau operatorių interesus. Be to Apple
online parduotuvėse pardavinėja nerištus telefonus ir apie tai ten pat
rašo. Tai gal pirk iš ten, o ne iš operatoriaus. Bet prieš tai
pasiskaityk įdėmiai http://www.apple.com/be, kitaip ir mane nusiųsi
pirma pasidomėt, o tada komentuot :)