Tema: Re: iPhone 5 iš Belgijos
Autorius: Bronco
Data: 2012-10-06 04:14:56
On 2012-10-05 23:42, padugne wrote:
> Tai jei neristas, tai ko jam nedirbt? Jei firbtu tik su salies
> operatoriu kortom tai butu ristas.

Ar jūs tikrai skaitėte mano pirmą post'ą, kuriame yra aiškiai išdėstytas
klausimas ir paaiškinta kodėl jis kilo būtent tokioje formoje? Nes jau
kelintas žmogus komentuoja klausimą, kurį net tingėjo perskaityti įdėmiai.

Aš irgi galiu pasamprotauti prie alaus bokalo, jog jis turėtų dirbti,
nes nerištas ir bla bla bla, bet ar pats esi išbandęs? O gal gali
garantuoti, jog jis veiks už Belgijos ribų ir atsakai už bazarą? :) Nes
klausimo esmė ir buvo, kad atsilieptų kas nors jau išbandęs ir
patvirtintų ar paneigtų internete plaukiojančią info apie Apple paspęstą
zapadlo užsieniečiams, įsigijusiems "nerištus" iPhonus Belgijoje.

Kadangi Belgijos teisinė jurisdikcija neperžengia Belgijos teritorijos
ribų, todėl Apple puikiausiai gali pagamint aparatus, kurie belgams leis
keliauti po visus Belgijos provaiderius skersai ir išilgai, bet kitų
šalių piliečiams jie nerišto iPhono pardavinėt nėra įsipareigoję jokia
forma. Kol kas ES reglamento dėl telefonų pririšimo uždraudimo ES nėra,
todėl šiuo klausimu "visi šoka kaip moka". O žinant obuolių kompanijos
pomėgius viską ribot, toks zapadlo yra tikrai galimas ir mano klausimas
nėra visai be pagrindo.