Tema: Re: Wi-Fi nemokamai
Autorius: Andr
Data: 2012-09-07 12:45:34
Taip. Sita ankstesniame poste jau minejau. Taip nulauzineti gali tik
silpnus/kvailus paswordus. O kadangi statistinis interneto varotojas yra
zalias sitoj srity, tai ir slaptazodziai daznai buna namai123, savanoriu123,
lietuva, petras, maryte, jonas, 1234567890 ir t.t.

"mindis"  wrote in message news:k2cboe$8o8$1@trimpas.omnitel.net...

na taip taip sita jau supratau, betgi forumuose uztikau, kad visgi
stiprus pasvordas virtualiai nenulauziamas, bent su siandieniniais
resursais.