Tema: Re: Wi-Fi nemokamai
Autorius: Doxlas
Data: 2012-09-05 19:30:19
Konfigūravau seseriai GetNet routerį. Tai jis turi savybę nulūžti, ir tada
restartuoja su defaultiniu neapsaugotu wifi ir įrenginio pavadinimu.
Tikėkimės to GetNet turėtojas pastebėjo kad routeris nulūžo ir vėl atstatė
normalią konfigūraciją.
Lyg ir buvo deklaruojama kad naujuose Vilniaus troleibusuose bus nemokamas
wifi, bet kadangi visuomeniniu transportu nesinaudoju, tai negaliu pasakyti
kaip ten reikalai.
Miške jokio wifi aišku nebus, ir 3G greičiausiai irgi. Teks tenkintis
gprs/EDGE.