Tema: Re: Wi-Fi nemokamai
Autorius: Andr
Data: 2012-09-07 10:26:20
Handsheiko uztenka 1. Jame yra viskas ko tau reikia. Ir tada jau zaidi kokiu
nori budu ar bruteforce, ar dictionaries ar rainbow tables. Toliau viskas
priklauso jau nuo turimo laiko ir "gelezies". Kazkur buvau seniau rades
toolsa kuris su GPU lauzdavo, tik nezinau kiek jis ten pazenges I prieki.
Bent jau kokiu md5 lauzimui su gpu tai toolsai proca lenkia minimum 10
kartu.

"mindis"  wrote in message news:k2c6bh$1mb$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/06/2012 09:56 PM, padugne wrote:

> Taigi lauzo ne stryma, o tik WPA handsheika.

handsheika? tai jooopapa, kiek ju reik pririnkt kad nulauzt?