Tema: Re: Wi-Fi nemokamai
Autorius: NicMC
Data: 2012-09-05 08:36:11
On 2012.09.04 22:03, Jeronimo wrote:
> Namie tūnodamas nusprendžiau pavaikščiot po galimus Wi-Fi tinklus ir
> radau neapsaugotą kažkokį GetNet. Prisijungiau, visai gerai pabrausinau,
> atsijungiau nė "ačiū" nepasakęs. Ar labai blogai padariau?
> Gal čia kas buvo GetNet rūterį pasistatęs ir aš jo trafiką siurbiau?
> Kaip žinoti, jog vagi kito žmogaus internetą?

Parašyk necenzūrinį laišką dalytei ir už pusvalandžio stebėk, prie
kurios laiptinės mikriukas tamsintais langais privažiuost.

Beje, jumoras tik dalinai - kadais vieną tinkliuką prižiūrėjau, tai nuo
laiško parašymo iki VSD skambučio man nepraėjo nei 10 minučių.
Prisipažinsiu, kaltininką atidaviau su visom žarnom, jokių "sankcijų" ar
"orderių" net neklausdamas.