Tema: Re: (Note 20) Tai iš serijos ir tylėsim? Nei būū nei mee? :)
Autorius: bat0nas
Data: 2020-08-14 10:41:03
On 2020-08-14 00:58, Bronco wrote:

> Šiaip, tai čia faktiškai tas pats keisas, tai man net keista, kaip tau
> skaidrusis patinka, o kitas "dėve dėve".
>
> Aš tai turiu ir naudoju būtent skaidrųjį, bet vis pagalvoju, gal reikėjo
> su kietu juodu bortu pirkt. T.y. man net neaišku, kuris iš jų gražesnis
> praktiškai būtų.

Na čia gal apskritai mano nusistatymas prieš nestandartinius dalykus.
Pvz man gražu serijiniai automobiliai. Juos dizaineris sukūrė kaip visumą.
Ir yra tiuningo elementai (nepriklausomų gamintojų ratlankiai, aptakai,
antakiai irt.t.).
Kad ir kokie gražūs ir brangūs tie ratai.. jie atrodo tiesiog brangūs.
Tačiau bendro automobilio vaizdo - nepagerina.

Taip ir su dėklais. Gražu skaidrus arba to gamintojo būtent tam aparatui
sukurtas dėklas. Visi kiti - na čia sėkmės dalykas.