Tema: Re: (Note 20) Tai iš serijos ir tylėsim? Nei būū nei mee? :)
Autorius: [mikro]
Data: 2020-08-09 10:55:02
nu as pasibandymui pasiemiau labai uz pigiai 8 pro . net 600eu nesigavo, tai
ta kaina ju greit krenta. lenktam ekranui neesu elergiskas, mate 20 pro
kazkaip sita isgyde man. o pixeliai, nu ble viskas su jais ok, jei ne
toporna isvaizda, nu niekaip neprisiverciu as su jais susitaikyt ir pasiimt
ilgesniam laikui:)

On 2020-08-08 19:04, bat0nas wrote:
> Dabar koks OnePlus 8 Pro kainuoja tiek pat kiek Galaxy S20. Ir niekaip
> nesugalvoju, kodėl reiktų rinktis OnePlus.

Gal todėl, jog S20 su exynosu? :] O jei rimtai, tai Oneplus 8/8Pro
iškrito iškart iš mano akiračio dėl užlankstytų ekranų ir išsipūtusios
kainos. Tik mano dilema skamba kiek kitaip, nei tavo - "kam man tas
oneplus, kai net už pigiau galiu pasiimti naujausią Pixelį?" :]