Tema: Re: (Note 20) Tai iš serijos ir tylėsim? Nei būū nei mee? :)
Autorius: Bronco
Data: 2020-08-14 00:53:28
On 2020-08-11 13:22, no wrote:
> nu blemba - iseinu i darba su 100%, palyginus, naudoju daug, bet is
> principo - messengeriai, dar FB, keletas lengvu programeliu, jokiu
> geimu. i namus apie 7 grizdamas jau turiu taip 30-20% likuti, kas man
> jau psichologiskai blogai veikia :D

Tai kiek laiko ekraną spigini? Gal čia tau tik atrodo, jog nedaug naudoji...

> aisku, ijungti beveik visi featurai
> - veido atpazinimas, always on display (gal tai sueda batarke?),

Neįjungti ant Pixel 4 veido atpažinimo, tai būtų gal jau pereboras net
kokiam nors Jonaičiui :] O dėl Always on display, tai be abejo jis kelis
procentukus papildomai nuėda, tik klausimas ar jis reikalingas
ketvirtame Pixelyje?

Juk, pas jį Project Soli, t.y. Motion Sense radaras yra. Jis užtikrintai
užpelenguoja bet kokio žmogaus pasirodymą netoliese ir įjungia ekraną,
todėl standartinis Always On display yra atgyvena. Beprasmiška spiginti
ekraną ir deginti batarkę kai net žmogaus šalia nėra.

> ir
> panasiai. battery appsas nieko nesako blogo, kad kazkas is appsu gadintu
> reikalus. jei ne batarke, butu tobuliausias telefonas, o fotkes is viso
> kostmosas

Tai susidėk kokį AccuBattery appsą, tegul pamatuoja tavo batarkės talpą,
gal tikrai kažkas negerai, kaip man neseniai su OnePlus 7T nutiko. O jei
viskas gerai su talpa, tai kartu jis parodys ir kas bateriją suvalgo.