Tema: Re: (Note 20) Tai iš serijos ir tylėsim? Nei būū nei mee? :)
Autorius: Bronco
Data: 2020-08-09 17:46:44
On 2020-08-09 10:55, [mikro] wrote:
> nu as pasibandymui pasiemiau labai uz pigiai 8 pro . net 600eu nesigavo,
> tai ta kaina ju greit krenta.

Tai aš Pixel 4 XL irgi už 600 EUR Amazone pasigavau, tai gaunasi, jog
jie konkurentai pagal kainą.

> lenktam ekranui neesu elergiskas, mate 20
> pro kazkaip sita isgyde man. o pixeliai, nu ble viskas su jais ok, jei
> ne toporna isvaizda, nu niekaip neprisiverciu as su jais susitaikyt ir
> pasiimt ilgesniam laikui:)

Na, čia skonio reikalas, bet man pvz. Pixeliai labai gražūs ir su
išsiskiriančiu dizainu. Vieniems patinka jis, kitiems ne, bet abejingų
nepalieka. Iškart klausia, "o koks čia telefonas?" :)

Paėmus į rankas Pixelius iškart pajunti, jog rankoje tikras flagmanas
guli, kurio korpusas iš premium medžiagų. O pridėjus dar tai, jog man
lenktas ekranas yra didžiulis minusas, tai Pixeliai vos ne vieninteliai
rinkoje likę flagmanai, kurie nepasimovė ant lenktų ekranų bangos. Net
oneplusas tam pasidavė.

Teisybės dėlei, Pixel 2 XL jie lengvai paeksperimentavo su ekrano
užlenkimu, bet labai nesmarkiai ir tik patį ekrano kraštelį užlenkė.
Bet, matyt, dėl to gavo neigiamų atsiliepimų ir jau Pixel 3/4/Xl vėl su
plokščiais ekranais.