Tema: Re: oneplus 6T vs Galaxy S9 plus
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-24 10:39:10
On 2019-06-24 09:13, Invertuota panda wrote:
> On 6/24/19 00:52, Bronco wrote:
>>

> Tai jei expyriencas kazkaip juntamai nesiskiria, tai kame tada parkes?

Na jau net nežinau kaip čia tau kitaip paaiškint. Kartoju, experiensas
ten skiriasi, tik vieni nieko nepastebi, o kiti, pabandę tą patį modelį
su SD845, keikiasi ir sako Exynosui "never ever". Tu turbūt iš pirmųjų
tarpo, arba tiesiog nebandei greta pasidėjęs Snapdragon versijos. Nes ne
viską nusako sintetinių testų skaičiukai. Žodž, mano reikalas perspėt, o
jūs su ta info elkitės kaip išmanote ;)

> Tie CPU jei mazdaug is panasios epochos ir panasios svorio kategorijos
> jau patapo totalei is serijos "ot ne px". Ar ten kirinas, ar kvalkomas
> ar eksynosas.

Taip, epocha ta pati, bet performansas menkesnis (lyg ir nesmarkiai),
bet yra daugiau keistų nepaaiškinamų mikro freezų. Kaip jau minėjau,
vieni naudotojai į juos nekreipia visai dėmesio, kiti pabandę abu
variantus, realiai parinasi dėl jų. Perteikiu tą info, kurią skaičiau ir
žiūrėjau interneto ir youtube platybėse. Neturiu pagrindo tais autoriais
netikėt.

> Bent jau man zymiai svarbiau tokie expyrienca tiesiogiai itakojantys
> faktoriai kaip 3.5mm soketo buvimas, wirveles pakrovimas, ekranas,
> stiklo kokybe ar galu gale telefono radijos kAkIbe.

O tai pas amerikietišką S9+ būtų prasčiau su tais reikalais? Ne? Tai
apie ką ginčijamės? Aš juk nekritikuoju paties aparato fyčių, o tik tai,
kad Europai Samsungas grūda prastesnį chipsetą.

> Pvz tie visi oneplusai ir ko man asmeniskai diskvalifikuojasi jau vien
> del del 3.5mm jacko nebuvimo. Bo ner kur smeigt mano ausiniu kurios man
> visaip kaip patinka.

Čia visi patys sprendžia, vieniems tai esminė fyčia, kitiems menkai
reikalinga. Pvz. man tai visai nesvarbu, bet tai tik mano asmeniniai
poreikiai. O pvz. užlankstyti ekrano kampai man S9+ padaro absoliučiai
neįdomiu, nes tai man sugfadina bet kokį user experiensą. Bet tai mano
IMHO ir aš tai suprantu. Na, kaip tau su tuo ausinių lizdu...

> Nea, tu pasakei kad sito reikia vengt kaip blogo telefono.

Tikrai? O jei dar sykį paskaitytum, tai pamatytum, jog tik parašiau
"atmesčiau iš sąrašo", paaiškinau kodėl aš taip galvoju ir pridėjau IMHO.

> Kodel nesazininga? Ka klientai uzsako ta ir gauna.

Ir ką tie klientai užsako? Prastesnį chipsetą su tuo pačiu modelio
pavadinimu? Tikrai tikrai? Ar tiesiog pasirinkimo jie neturi, nes taip
samsungas susiskirstė rinkas?

p.s. nelabai aš suprantu tavo pozicijos, nes tave kažkas "švelniai
dulkina", o tu sėdi patenkintas ir dar apsiimi nemokamai jiems
advokatauti. Čia akivaizdu, jog šioje situacijoje nėra viskas gerai ir
jei tokie dalykai vyktų atskirose ES regionuose ar valstybėse narėse,
tai Samsungas būtų pats "švelniai" pamylėtas po atitinkamo EK tyrimo.

Jei modelis skiriasi performansu, kas įrodyta objektyviais testais, jis
negali būti žymimas identišku pavadinimu taip klaidinant pirkėjus.