Tema: Re: oneplus 6T vs Galaxy S9 plus
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-23 23:49:09
On 2019-06-23 22:30, Invertuota panda wrote:

> Na as turiu S9+ su exynos - aPsoliuciai jokiu problemu, niekaip
> neatskirsi ar ten snapdragonas ar exynos.
>
> Kuom tau tas S9+ exynos nepatiko jei jau esi turejes?

https://www.xda-developers.com/samsung-galaxy-s10-exynos-9820-versus-snapdragon-855-gaming-performance-comparison/

Plius Exynosui būdingas didesnis micro lagų skaičius, nei atitinkamam
snapdragonui. Kodėl taip yra tiksliai niekas nežino, versijų daug, bet
žmonių subjektyvūs įspūdžiai pasireiškia pradedant "nieko nejaučiu" ir
baigiant "diena ir naktis" lygiu. Pats savo kailiu nebandžiau, bet
gyvenimas per trumpas, jog pačiam išmindžioti visus grėblius.

Bet mano pozicija tokia, jog mokant tuos pačius pinigus, reikia imti
Snapdragon versiją arba visai kitą aparatą. IMHO.