Tema: Re: oneplus 6T vs Galaxy S9 plus
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-24 09:13:55
On 6/24/19 00:52, Bronco wrote:

> Kas, na ir? Kas tau neaišku? Ar aš sakiau, jog tavo telefono "jusinimo
> experiensas" kažkuo prastas? Flagmanas su Exynosu vis tiek lieka

Tai jei expyriencas kazkaip juntamai nesiskiria, tai kame tada parkes?

Tie CPU jei mazdaug is panasios epochos ir panasios svorio kategorijos
jau patapo totalei is serijos "ot ne px". Ar ten kirinas, ar kvalkomas
ar eksynosas.

Bent jau man zymiai svarbiau tokie expyrienca tiesiogiai itakojantys
faktoriai kaip 3.5mm soketo buvimas, wirveles pakrovimas, ekranas,
stiklo kokybe ar galu gale telefono radijos kAkIbe.

Pvz tie visi oneplusai ir ko man asmeniskai diskvalifikuojasi jau vien
del del 3.5mm jacko nebuvimo. Bo ner kur smeigt mano ausiniu kurios man
visaip kaip patinka.

> flagmanu. Aš tik parodžiau, jog su snapdragonu tavo experiensas būtų dar
> geresnis už tuos pačius pinigus.

Nea, tu pasakei kad sito reikia vengt kaip blogo telefono.

> Todėl man šita Samsungo biznio strategija absoliučiai nepatinka. Truputį
> nesąžininga, kad amerikiečiai ir kiniečiai gauna geresnes tų pačių
> telefonų versijas nei mes, nors jų pavadinimai identiški.

Kodel nesazininga? Ka klientai uzsako ta ir gauna.