Tema: Re: Ipad klausimas
Autorius: spakainas
Data: 2012-05-23 16:08:42
> Na paskaiciau as ja idemiau. O tas AP kazkoki savo gyvenima gyvena, kad
> nera kieno paklausti koks gi tas kodas? Kazkaip keistai.

Jo vietoj nėra, o duotuoju laiko momentu rago nekelia. Ir apskritai -
kam kartot šimtą kartų tą patį, juk davė tą pass vienam firmos
darbuotojui (kuris buvo ant tiek durnas, kad susivedė jį į ipadą ir
neužsirašė ant lapuko, nes net neįsivaizdavo kad negalės jo vėliau
pasižiūrėt).

> O tokius
> dalykus reik iprasti uzsirasineti, jei yra tikimybe kad ateityje jo
> prireiks.

Tai aipadas mane jau išmokė, kad reik užsirašinėt - dabar kiekvieną pass
susivesdamas dar turėsiu ir notes'uose jį išsaugot, ar ant popieriaus
rašytis? Patogumo viršūnė tiesiog.

> Beje o tau nekyka problemu su tokiais dalykais - eini pvz. i
> koki svarbu saita ir ne po viena karta i diena, kad ir is FF. Kad
> nesuvedineti pass paspaudi Remember Now. Paskui taip koki keleta menesiu
> nesinaudoji. O paskui sedit jus svarbiam susirinkime - kas ta puslapi
> priziuri jau seniai to nera, o va kolegai mirtinai reik irgi ten
> pasijungti, o tu negali pass pasakyti nes jo neuzsirasei. Nebus pikta
> paskui kad ir ten nesimatys to pass kur susivedinejai? Mastysi irgi kad
> naturaliai jis ten kur nors turetu matytis?:) Na nezinau, man atrodo
> norma kad pass nesimato.

Kažkaip nesulyginami dalykai imho, beto yra FF ir kituose browseriuose
password manageriai - gali pasižiūrėt suvestus pass kada patinka. Ir
apskritai, juk nereikia kad bet kas, paėmęs mano ipadą į rankas galėtų
matyt tą pass. Juk galima pakišt po sisteminiu passwordu, kaip appstore
ir pan., čia netgi pliusas būtų.

Įdomu, kaip pas androidą reikalai? Ar ir ten negalima pažiūrėt wifi pass?