Tema: Re: Ipad klausimas
Autorius: Pranas
Data: 2012-05-23 14:22:38
Kitose salyse zmones rimciau i informacijos apsauga ziuri. Lietuviai tik
ziuri kaip ir ka pavogt. Visi kiti ziuri, kaip apsaugot savo turima
informacija nuo lietuviu.
Pas mane firmoj pvz google chrome ir google toolbaras yra uzbanintas, I
ka...

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/