Tema: Re: Ipad klausimas
Autorius: Aladdin
Data: 2012-05-23 13:40:09
Net ir nezinau ko tu cia pariniesi. Man tai kaip tik atrodo norma, kad pass nerodo. Tam sakyciau ir
yra pass, kad eilinis dumb juzeris taip lengvai negaletu jo pamatyti. O zmogui ta pass gali arba
zodziais arba pastu perduoti. Jei jis labai sudetingas, pakeisk i kazkoki lengvesni. Nelabai
suprantu problemos. Jei tingisi pass suvedineti - is vis naudok prieiga be pass. Arba ssid
sukonfiguruok kaip pass:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!