Tema: Re: Ipad klausimas
Autorius: Aladdin
Data: 2012-05-23 15:30:39
Na paskaiciau as ja idemiau. O tas AP kazkoki savo gyvenima gyvena, kad nera kieno paklausti koks gi
tas kodas? Kazkaip keistai. O tokius dalykus reik iprasti uzsirasineti, jei yra tikimybe kad
ateityje jo prireiks. Beje o tau nekyka problemu su tokiais dalykais - eini pvz. i koki svarbu saita
ir ne po viena karta i diena, kad ir is FF. Kad nesuvedineti pass paspaudi Remember Now. Paskui taip
koki keleta menesiu nesinaudoji. O paskui sedit jus svarbiam susirinkime - kas ta puslapi priziuri
jau seniai to nera, o va kolegai mirtinai reik irgi ten pasijungti, o tu negali pass pasakyti nes jo
neuzsirasei. Nebus pikta paskui kad ir ten nesimatys to pass kur susivedinejai? Mastysi irgi kad
naturaliai jis ten kur nors turetu matytis?:) Na nezinau, man atrodo norma kad pass nesimato.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!