Tema: Re: jQuery mobile
Autorius: Dainius
Data: 2012-05-22 09:47:07
On 05/21/2012 04:29 PM, padugne wrote:

> Pradme yra subjektyvus dalykas.

> Jautiesi uzgautas? Kodel?

todel, kad as mazas zmogutis dideliame pasaulyje, kur pikti dedes nori
mane nuskriausti.

> Tiesa pasakius cia mane ir pametei, nebepasiveju minties.

"Jei ... kodel gi ne.." yra priezastis visu premature optimization.
Kadangi pasisakai pries tai (su kuom as visiskai sutinku), tai tiesiog
truputi keista, kad naudoji ta pati argumenta pries, kuri naudoja ir tie
kurie atlieka tokia "optimizacija".

> Dziugu kad tau akivaizdu :)

is ties tai nelabai..

> Kolegos klausimo bendram jo posto kontekste niekaip kitaip nebuvo galima
> interpretuot.

suprasti visada galima taip kaip nori. Vat as pavyzdziui suprantu, kad
galutiniame rezultate jis tures viena js faila, kuris bus sukombinuotas
is kitu js failu, tam kad sumazinti uzklausu i serveri skaiciu,
pagreitinti uzkrovimo laika (bet cia tikriausiai tokie niekiniai
kriterijai, kad del ju neverta nei vargti).
Sujungimas i viena faila gal ir nera pats geriausias JS uzkrovimo budas,
bet tikrai daug geresnis, nei pavieniai iterpimai.