Tema: Re: jQuery mobile
Autorius: padugne
Data: 2012-05-21 13:35:00
On Mon, 21 May 2012 12:03:22 +0200, Dainius <dainius@none.com> wrote:

>Ar negeriau tada butu ir vadinti, programavimo klaidos? siaip pamastymas..

Tai i sveikata, gali vadint kaip patinka.

>nes ten nera jokiu optimizacija, select update insert, viskas paprasta.

Jei to pakanka tai kodel gi ne?

>na jei pradeti taikyti geras praktikas nuo pat pradziu, tada nebereikes
>veliau pereiti prie optimizacija.. Sutaupysi laiko ir isvengsi kai kuriu
>klaidu.

Klausimas ar visko vertimas i viena faila (o juk to ir klause) yra
gera praktika? Man kazkodel taip neatrodo, bet ka gali zinot :)

>O kad JS kodas viename faile pas klienta, nereiskia, kad jis turi buti
>viename faile pas developerius.

Zinoma kad nereiskia. Bet klause gi butent del developinimo, i ka as
ir atsakiau, kad galbut geriau developint taip kaip patogiau, o
rupescius del tokio optimizavimo galima palikt ateiciai. Jei to
apskritai prireiks, kuom nuosirdziai abejoju. Kaip zinia yra ir
brauzeriu keshai ir app cache manifestai. O jei jau visai nepasiseks,
tai fizinius inkludus siais laikais irgi lyg ir visi konteineriai
palaiko.

--
kthxbai.