Tema: Re: jQuery mobile
Autorius: Dainius
Data: 2012-05-21 16:32:33
On 05/21/2012 12:34 PM, padugne wrote:

> Tai i sveikata, gali vadint kaip patinka.

kai suteiki pavadinimus labiau atitinkancius prasme, o ne graziai
skambancius, kitiem buna lengviau surpasti ka tu nori pasakyti. Nebent
zinoma norima pasirodyti labai protingu ir kalbanciu aukstom frazem,
tada zinoma tada zinoma biznio logikos dizainas neturetu inkorporuotis
su prieslaikinemis optimizavimo strategijomis.

> Jei to pakanka tai kodel gi ne?

ar tik prieslaikine optimizacija ir nesiriame "jei" principu..

> Klausimas ar visko vertimas i viena faila (o juk to ir klause) yra gera
> praktika? Man kazkodel taip neatrodo, bet ka gali zinot :)

> Zinoma kad nereiskia. Bet klause gi butent del developinimo, i ka as ir
> atsakiau, kad galbut geriau developint taip kaip patogiau, o rupescius
> del tokio optimizavimo galima palikt ateiciai. Jei to apskritai
> prireiks, kuom nuosirdziai abejoju. Kaip zinia yra ir brauzeriu keshai
> ir app cache manifestai. O jei jau visai nepasiseks, tai fizinius
> inkludus siais laikais irgi lyg ir visi konteineriai palaiko.

akivaizdu, kad neteko susidurti su bent kiek rimtesniu web projektu. Na
bet reiksti nuomones niekas nedraudzia, kaip ir man savosios.

Nemaciau, kad butu uzsiminta, jog planuojama laikyti visa koda viename
faile, o "planuoju talpinti visus langus (page) viename html dokumente"
visai nebutinai reiskia, kad jie bus viename dokumente programavimo
stadijoje.