Tema: Re: Root teises ir bankai
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-30 19:53:15
elektroniniam viesojo transporto bilietui galetu pritaikyt
girdejau kad didieji LT bankai kazka ximicins su telefais NFC ir
atsiskaitymu, tipo per konkrecia banko programulka bus viskas realizuota,
tik idomu kaip realizuos...ar reikes pries atsiskaitant ja paleist ir kazka
paburt ar integruosis i androida kaip Google Pay ir nereiks nieko
paleidinet, jungineti.