Tema: Re: Root teises ir bankai
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-28 16:40:52
On 2018-03-28 14:45, Vytook's wrote:
> Deja, ant Mi Max'o root'o gauti nepavyko, jau po TWRP instaliavimo
> boot'as pastrigo ant užrašo MI, nors pac TWRP veikė, tik ADB Sideload
> nepasikraudavo iki galo.

Su Mi MAX'u teoriškai jokių problemų būti negali iš principo, nes jam
net oficialus LineageOS yra. Jei 4pda prirašė kažką į lankas, apsilankyk
xda ir susitvarkysi.

Nors užsimerkus, su sąlyga, jog sakai twrp jau yra, aš susimesčiau
paskutinį oficialų lineageos, lineage su addonsą, naujesnį (jei yra)
twrp, opengapps micro užsikraučiau twrp recovery ir:

1. flash naujas twrp recovery, cache ir dalvik clean, reboot to recovery
(būtinai į recovery!)

Ir jau su naujausiu recovery:

2. format data /y (būtinai format, o ne clean!)
3. clean system, cache, dalvik
4. install lineageos.zip
5. install opengapps
6. install su addon
7. dėl viso pikto dar syki clean cache ir dalvik
8. reboot system

Na o bet tačiau, aš Mi Max'o neturiu, tai gali xda dar pasiskaityti, gal
yra kokių slaptų niuansų.