Tema: Re: Root teises ir bankai
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-29 21:20:15
idomu ir man pasidare , pasirodo jei Lietuvoje kontaktines NFC korteles jau
senai veikia (SEB pirmas berods pasiule) tai Andro/Google Pay NFC su
telefonu Lietuvoje be burtu dar negalima atsiskaityt, na cia kiek suprantu
bankai jau feilina, tiek telefonu tiek korteliu ta pati technologija,
skaitytuvam prie kasu ir visiskai pofig ka ten lieti ar telefona ar kortele,
per NFC susisneka su piginine, as UKuose reziduoju tai ten paleidus Andro
pay programa i ja suvedi korteles duomenis ir sulauki patvirtinimo is banko,
mano atveju reikejo laukt kol bankas aktyvuos mobiliaja bankininkyste ir
patvirtins kazka pas save, tada viskas Andro pay softe susiaktyvavo
automatiskai be jokiu papildomu paklausimu, po to ir pamirsau su visam ta
Andro pay programa, ji integruojas i androida ir nereikia jos niekada
paleidinet, atrakini ekrana pries atiskaitydamas prilieti prie skaitytuvo ir
baigtas kriukis, prie kasu ir jokiu burtu nereikia rinktis, tiesiog
pasirenki atiskaitymo buda Debit/credit card ir viskas, jokiu ten mistiniu
punktu rinktis nerekia
pora linku pasiskaitymui
https://www.reddit.com/r/lithuania/comments/81wlvm/android_pay_lietuvoje/
https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Pay#Supported_countries