Tema: Re: nepiskit proto apie kameras
Autorius: niekas
Data: 2018-03-16 09:56:29
2018-03-16 09:30, Dainiushas rašė:
> nu va bent kažkas supranta ką noriu pasakyt. bet nu čia reikia būt
> paturėjus normalų telefona, jei ten lūkesčiai maži tai gali ir tie
> kitaicai atrodyt OK :)

nenene- sitie kitaicai fotkina baisiau nei kai kurie senesni ne
androidiniai rageliai...

O ziauriai gaila, nes kaip ragelio tai _man_ visiskai uztektu turimo
darbinio Redmi note 4.. O bet taciau tik del fotkiu dar kisenej
nesiojuos antra rageli- S7edge, nors galeciau i note isidet ir darbine
ir asmenine kortas...

+++