Tema: Re: A1 išpardavimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-14 01:32:20
On 2018-03-13 23:35, Korke wrote:
> Bicas ziuriu pavirsta i klouna kartkartemis, nors kartais lyg ir
> normaliai raso...

Sakai? Tavo nikas mano sąrašuose seniai prie klounų įrašytas. Dar
galutinio bano nenusipelnei, bet jei toliau tęsi asmeniškumus, tai
garantuotai ten pakliūsi.

O dabar įtempk savo smegenėles ir pagalvok, ar straipsnyje paminėtos
rekomendacijos ir USA ruošiamas įstatymas tikrai neturi ir neturės
jokios įtakos jokioms nacionalinėms ir tarptautinėms karinėms ir saugumo
struktūroms, veikiančioms (ir) Lietuvos teritorijoje? Ir tu tikrai esi
visiškai įsitikinęs, jog njusuose jokiais būdais tose struktūrose
dirbančių žmonių tikrai nėra ir negali būti?

Gal aš ne be reikalo kelis kartus pakartojau "kam tai aktualu"? Tau taip
neatrodo? Aš, juk, nerašiau, jog tai turi rūpėti visiems njusų
dalyviams. Ar ne taip?