Tema: Re: Pradejo savaime issijungineti mob
Autorius: Korke
Data: 2018-02-13 22:54:23
ble, chebra, negi jum nenusibodo su freakais gincytis...nes gi
sudvabaliui geriausias jo namas nu...
KoKibe jis dziaugiasi is aparatu uz 100eur... nu ble ble... paskui
pirkineja mikroskopus ziurinet kurioje vietoje sudas uz 70eur sugedo.
Sakyk, kad neturiu uz ka pirkt padoresniu aparatu ir visiems viskas
aisku, sakyk prioritetai kiti gyvenime, tai ne blet, pisa prota
kazkelintus metus jau, kad ten viskas taip pat gerai, nes nu ekranas
yra, skambina ir intikas vartosi. Kaip svytas, apie masinas... Dacia
irgi vaziuoja, turi motora ir ratus, nu bet...
uzsilipesnojantys akumai aifonu ir samsu... Kiek situ kinietisku sudu
sudega, ar numirsta vos gime nieks neraso, nes neperka tokio brudo
niekas apart paciu kinieciu vargsu ar tolimuju rytu gyventoju, o jiems
tai norma...o cia is keliasdesimt lemu parduodu aifonu keletas "neva
uzsidega" kur puse neaisku ar ne demesio istroske durneliai suda sumala,
kita puse kur sun-xui chai pakroveja pajungia, ar kaip cia "replace'ina"
batarke i tavo "kokybiska" kinieciu rusio fabriko produkcija is ali.