Tema: Re: Pradėjo savaime issijungineti mob
Autorius: Korke
Data: 2018-01-27 18:54:22
Bet kai toki klausima uzduoda "Vasko is sudo spaudimo tevas"....
Pats su kinietiskais sudeliauja, nu ok..., kazka dar ant tos minties
uzveda.... nu durniai po viena nevaiksto... bet kai dar pats turi
rupintis remonto paieskom...cia jau pzdc.... pats issirinko, nu tu
nupirkai, pasekmes/rizikas pasakei ir viso gero.... cia kaip draugeliui
masina savo parduot... po pusmecio skambina ir sako...man cia brasket
kazkas pakaboje pradejo...koki suda pardavei, dabar kaip ir turetum
surast beda ir sutvarkyt, nes nu atsakingas...

Ar tu isivaizduoji, mobilke kokia bebutu isrinkt, ir ten pyyyst per 3min
suradai koks sleifas nekontacina ar nusoko, uzsegei atgal ir susukai...
pats uz 10eur ta darytum? tai kodel kazkas turi kitas? Bet tai dar rimta
roza tokius klausimus uzdavinet cia jau reikia kiausus turet... :)