Tema: Re: Pradejo savaime issijungineti mob
Autorius: Vytooks
Data: 2018-02-13 09:40:04
Va tau ir LG, girdėta problema, jau nekalbant apie naujų graužtukų ir
gnusmasų užsidegančius akumus arba juostas ant ekrano.
Galėčiau ir aš N metų sėdėti ant turėtų aparatų, bet yra 2 priežastys
kodėl parduodu:
1. iki 2 metų senumo dar galima gauti už mob kažkiek jevrų (mano atveju
50%), vėlaiu tik į stalčių arba dovanoti.
2. Žūt būt prireikia naujų būtinų funkcijų, pvz. prieš 2 metus buvau be
4G, o artimiausiu metu prireix NFC, nes be jo bus kaip be rankų (visi
mokėjimai, identifikacija bei suporinimai)
Aišku flagmanai tam ir perkami, kad ilgiau nereikėtų keisti, bet už tai
ir moki x2 brangiau. Manau gerew po 2 metų keisti vidurinę klasę, nes
visų tų funkcijų ir ten ne išnaudoji.
Tačiau ir kiniečiai turi flagmanus su perspektyva į ateitį, kurie
kainuoja x2 pigiau