Tema: Re: Pradėjo savaime issijungineti mob
Autorius: Vytooks
Data: 2018-01-25 11:38:28
Akumas ten įmontuotas, nebent gali buti išsipūtęs.
Hard resetas nepadėjo, sako be atminties formatavimo ir firmwaro keitimo
retai padeda.
Man tox įtarimas, kad dėl prakaito, nes prieš tai buvusiame rado
dregmės, kai jis numirė, nors nebuvo niekur sušlapęs.
Dėl elektronikos buvo patikrinimas tox: reikia šiek tiek aparatą
palankstyti ir jei pakimba arba išsijungia - gedimas mechaninis