Tema: Re: iPad Air ir iOS 11
Autorius: Aladdin
Data: 2017-11-08 12:16:29
On 2017.11.07 20:43, Bronco wrote:

> Panorėjus, galima užsitikrinti grįžimą ir iOS'ui, bet ten jau hemorojaus apraiškų randama gan
> nemažai, kai tuo tarpu su android iš viso gali lakstyt pirmyn atgal nuo versijos prie versijos ir
> net kabelio prie kompo pajungti dažniausiai nereikės.

Nagi nagi, papasakok ką žinai ko visas pasaulis nežino:) Kaip su iOS galima grįžti atgal, jei norima
iOS versija nebepasirašoma?:) O kas dėl lakstymo su Android'u, tai vėlgi Note 2 patirtis -
susikaliau 4.3, pradėjo stabdyti, pabandžiau susidėti atgal oficialia senesnę versiją. To pasekoje
gavau Knox warranty void'ą, nes nesusekiau kad 4.3 versijoje jį man įjungė:/ Numušti jo taip ir
nesugebėjau, nuo to laiko labai pykstu tiek ant savęs, tiek ant Samsung:)

> Tai tame ir bajeris, jog su iOS arba naujini ir gauni visus tormazus "dovanų", arba vaikštai visas
> "skylėtas". Vien per paskutinius kelis mėnesius kiek apturėjome rimtų saugumo skylių. BT skylėtas,
> WiFi skylėtas... Dabar, pvz. jei sėdi su iOS 10.x.x, tai rūkai morką ir tikiesi, jog nepapulsi
> jokiam niekadėjui į akiratį :)

Na kažkur mieste wifi nelabai naudoju, prie maniškio wifi tikiuosi niekas nesikabins:) O ir be to,
dar tieka https apsauga:)

> Kai tuo tarpu Androide (aišku, ne visų gamintojų) security patch eina ir ne naujausioms Android
> versijoms, o jei naudoji pvz. LineageOS, tai tiek OS, tiek ir security apdeitai eina maždaug kartą į
> savaitę.
>
> p.s. dar Note II naudoji? ;)

Na dar laiks nuo laiko įsijungiu, nes viena mažai naudojama kortelė ten įkišta. Galvoju gal reiks
kokį naujesnį Android įsigyti, kad neatsilikti nuo gyvenimo ir turėti ką palaužyti:)

--
Sent from my home system