Tema: Re: iPad Air ir iOS 11
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-07 20:43:21
On 2017-11-07 07:23, Aladdin wrote:
> Su Android dar nėra ypatingai baisu naujintis ir
> todėl, kad daugumoje atvejų įmanoma grįžti atgal.

Panorėjus, galima užsitikrinti grįžimą ir iOS'ui, bet ten jau hemorojaus
apraiškų randama gan nemažai, kai tuo tarpu su android iš viso gali
lakstyt pirmyn atgal nuo versijos prie versijos ir net kabelio prie
kompo pajungti dažniausiai nereikės.

> Nors va sena mano
> patirtis su Samsung Note 2 byloja, kad prasinaujinus iš 4.1.2 į 4.3
> versiją, viskas gerokai gradžiau patapo.

Taip, būtent šitas perėjimas smarkiai pjovė telefų su mažiau nei 1GB RAM
greitį. Aišku, kažkoks sulėtėjimas jautėsi ir kituose tų metų
modeliuose. Aš, pamenu, irgi labai nenoriai ant 4.3.x perėjau :)

> Aš nors ir dirbu su IT saugumu,
> kai turėjau Air, iš vis jį laikiau su 9.3.5, nes kuo komfortiškesnis
> darbas buvo svarbiau, bet dėl saugumo irgi buvo neramu:)

Tai tame ir bajeris, jog su iOS arba naujini ir gauni visus tormazus
"dovanų", arba vaikštai visas "skylėtas". Vien per paskutinius kelis
mėnesius kiek apturėjome rimtų saugumo skylių. BT skylėtas, WiFi
skylėtas... Dabar, pvz. jei sėdi su iOS 10.x.x, tai rūkai morką ir
tikiesi, jog nepapulsi jokiam niekadėjui į akiratį :)

Kai tuo tarpu Androide (aišku, ne visų gamintojų) security patch eina ir
ne naujausioms Android versijoms, o jei naudoji pvz. LineageOS, tai tiek
OS, tiek ir security apdeitai eina maždaug kartą į savaitę.

p.s. dar Note II naudoji? ;)

https://download.lineageos.org/t0lte